Wat verwachten jullie van ETS2?
- RB1110
- Lid
- Contacteer:
Re: Wat verwachten jullie van ETS2?
Heb je gelijk aan, maar hier kun je ook kijken of er al mensen zijn die het al hebben gezegd en die hoeven het dan niet meer te zeggen in die andere topic
HAVO: Half Afgemaakte Voortgezet Onderwijs.
Gave radiozender: https://eurotruckradio.com/
Die is gemaakt toen de multiplayer van ETS2 een beetje bekend werd.
Gave radiozender: https://eurotruckradio.com/
Die is gemaakt toen de multiplayer van ETS2 een beetje bekend werd.
ik heb ook gezien dat je de spiegels kunt instellen enzo heel mooi ik kan hem meschien net aan ofzo met alles low en schaduw uit wand ik heb scania simulator ook een beetje low en en normaal
- Xantho de Bruijn
- Lid
Ik wil dat ze in ETS2 zo'n V8 hebben net zoals Brouwer Zwaartransport.
Liever 6 knallen, dan 8 plofjes! Scania \8/
Ik heb gezien dat je zelf verlichting op de truck kunt zetten. Maar nergens gezien dat je de achter bumper ook kunt veranderen.
Heeft iemand dit toevallig wel gezien? Zou wel een tegenvaller zijn vind ik
dit weeten wij nog niet, hiervoor zou je moeten wachten tot realeaseh-j schreef:Ik heb gezien dat je zelf verlichting op de truck kunt zetten. Maar nergens gezien dat je de achter bumper ook kunt veranderen.
je zag dat je wagen kan painten met soort van special paint, hoop dat je zelf ook van die paints in het spel kan ontwerpen. dan zou het vet mans zijn.
PS: heb gelezen dat het waarschijnlijk multiplayer game zal worden, wat bedoelen ze daarmee, dat je online kan, of dat je met meerdere tegelijk kan rijden???
PS: heb gelezen dat het waarschijnlijk multiplayer game zal worden, wat bedoelen ze daarmee, dat je online kan, of dat je met meerdere tegelijk kan rijden???
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!
waar heb jij dat dan gezien?truckboy6 schreef:PS: heb gelezen dat het waarschijnlijk multiplayer game zal worden, wat bedoelen ze daarmee, dat je online kan, of dat je met meerdere tegelijk kan rijden???
op zo´n site, weet niet meer welk dat was, is al beetje begin dat bekend werd dat ETS2 kwamavdp-DAF schreef:waar heb jij dat dan gezien?truckboy6 schreef:PS: heb gelezen dat het waarschijnlijk multiplayer game zal worden, wat bedoelen ze daarmee, dat je online kan, of dat je met meerdere tegelijk kan rijden???
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!
-
- Lid
truckboy6 schreef:op zo´n site, weet niet meer welk dat was, is al beetje begin dat bekend werd dat ETS2 kwamavdp-DAF schreef:waar heb jij dat dan gezien?truckboy6 schreef:PS: heb gelezen dat het waarschijnlijk multiplayer game zal worden, wat bedoelen ze daarmee, dat je online kan, of dat je met meerdere tegelijk kan rijden???
In een interview met Pavel Sebor werd gezegt dat dat te duur is!
- jarnelieftink13
- Lid
hebben poosje gelde zelf gezet dat dat niet kwam
ik hoop later in een patch wel
ik hoop later in een patch wel
ether piraten aan de macht