Welk stuurwiel???

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Gesloten
undifined1
Lid
Lid

Re: Welk stuurwiel???

Bericht door undifined1 »

logitech sturen zijn meetsal wel goed de dfgt is volgens mij technisch heel erg gelijk aan de g25 en g27, behalve dat hij geen h shifter en koppeling heeft, wat bij een vrachtwagen sim niet echt een probleem is lijkt me, het pookje gaat toch maar tot 6. en de meeste vrachtwagens zijn tegenwoordig auotmaat toch? (ik ben zelf niet echt into de vrachtwagens zegmaar)
HenkS1953
Lid
Lid

Bericht door HenkS1953 »

Hoho, er zitten weliswaar 6 versnelingen vooruit op, maar je schakelt ook nog een keer van de lage naar de hoge groep met de shifterknop, dus in totaal 12 versnellingen.
Vooral nu bij de nieuwe spellen Scania Truck Driving Simulator (en naar ik mag aannemen Euro Truck simulator 2) geeft dit een heel nieuwe dimensie aan de spellen.
Ook de koppelingspedaal is nu van belang, zodat de motor niet afslaat als je tot een volledige stop komt.

Al met al genoeg redenen om niet het eerste stuur te kopen wat je tegenkomt, en vaak is even doorsparen een heel goede optie.
Afbeelding
Kies als beroep iets wat je graag doet, dan hoef je nooit te werken.
undifined1
Lid
Lid

oh, dat wist ik niet.

Het is zeker waar dat je beter een goed stuur kunt kopen voor meer geld, een stuurtje van 30 euro is nooit wat eigenlijk.
Hijman
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Hijman »

ik heb een racestuur (2de hans) gekocht voor +/- 30,- en ik ben er tevreden mee. kom hem goed gebruiken met ETS(1).
undifined1
Lid
Lid

2e hands is het een ander verhaal, dan kun je wel eens geluk hebben, met een goed sturu voor een mooei prijs, maar ik zou geen nieuw stuur voor 30 euro willen
Hijman
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Hijman »

undifined1 schreef:2e hands is het een ander verhaal, dan kun je wel eens geluk hebben, met een goed sturu voor een mooei prijs, maar ik zou geen nieuw stuur voor 30 euro willen
daar het je wel gelijk in, als ik een nieuwe wil/zou kopen wil ik er ook van rond de 80,-
Tasmanian_Devils_Bro
Lid
Lid

Bericht door Tasmanian_Devils_Bro »

Thanks mannen voor jullie feedback :thumbup:

Ondertussen toch al een lappie en stuur aangeschaft, :oops: (geduld is een mooie zaak, maar soms heb ik dat niet :D )
Asus K37SD
cpu: 2450m(i5)
ram 2x 4G
17,3inch scherm, lekker groot :D
Stuurwiel is toch de Drivig Force GT geworden

Ondertussen al een kleine week ETS1 aan het spelen en dat lukt me aardig, wel eerst een test aangemaakt om het spel te leren kennen en het stuurwiel in te stellen, dat was wel nodig :shifty:
Sinds gisteren de test achterwege en een nieuw spel gestart, joehoe de kilometers gaan vooruit.

En nu wachten op de release van ETS2

Voor de mannen die met een Driving Force GT rijden:
Op hoeveel graden hebben jullie het stuurwiel ingesteld????
avdp-DAF
Lid
Lid

Bericht door avdp-DAF »

Tasmanian_Devils_Bro schreef:Thanks mannen voor jullie feedback :thumbup:

Ondertussen toch al een lappie en stuur aangeschaft, :oops: (geduld is een mooie zaak, maar soms heb ik dat niet :D )
Asus K37SD
cpu: 2450m(i5)
ram 2x 4G
17,3inch scherm, lekker groot :D
Stuurwiel is toch de Drivig Force GT geworden

Ondertussen al een kleine week ETS1 aan het spelen en dat lukt me aardig, wel eerst een test aangemaakt om het spel te leren kennen en het stuurwiel in te stellen, dat was wel nodig :shifty:
Sinds gisteren de test achterwege en een nieuw spel gestart, joehoe de kilometers gaan vooruit.

En nu wachten op de release van ETS2

Voor de mannen die met een Driving Force GT rijden:
Op hoeveel graden hebben jullie het stuurwiel ingesteld????
ik heb hem gewoon op 900 vindt ik het realistisch
DAF THE BEST OF THE WORLD!!
undifined1
Lid
Lid

heb ik ook, en als je dan vindt dat je te ver meot sturen, kun je altijd sensitivity oid nog instellen, ik heb het gewoon op standaard staan volgens mij
Tasmanian_Devils_Bro
Lid
Lid

Bericht door Tasmanian_Devils_Bro »

thnx manne
Gesloten

Terug naar “Algemeen”