Tnx vond hem zelf ook wel mooibouwtjeee schreef:goed gedaan joh !
Truckboy's Garage
Re: Maikel´s Garage
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!
ik zoek nog een paar wagens....... kan iemand mij er een paar sturen, dan kan ik wagens skinnen (Ben natuurlijk zelf ook druk aan het zoeken) als het kan voor GTS graag.
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Ooit gehoord van downloaden?
- chris-de-trucker
- Lid
haha idd wouw ik ook net zeggenzuperman schreef:Ooit gehoord van downloaden?
Spotter van : powertrucks.nl
heeft u pizza voor mij ?
heeft u pizza voor mij ?
ja wat denk je dat ik aan het zoeken ben.... downloads van trucks natuurlijk, maar kan geen DAF SSC vinden, dat is het hem nou juist en alle wagens die ik vind, die werken niet in GTSchris-de-trucker schreef:haha idd wouw ik ook net zeggenzuperman schreef:Ooit gehoord van downloaden?
- tgx 18.680
- Lid
dan zoek je toch niet goed want er zijn een heleboel ssc voor gtstruckboy6 schreef:ja wat denk je dat ik aan het zoeken ben.... downloads van trucks natuurlijk, maar kan geen DAF SSC vinden, dat is het hem nou juist en alle wagens die ik vind, die werken niet in GTSchris-de-trucker schreef:haha idd wouw ik ook net zeggenzuperman schreef:Ooit gehoord van downloaden?
dan zoek je toch niet goed want er zijn een heleboel ssc voor gts [/quote]
maar veel doen het er bij niet...... ik heb er ook al veel geprobeerd, maar bij mij is het meestal zo, dat als er geen tekstdocument bijzit, dat hij het dan niet doet.
maar veel doen het er bij niet...... ik heb er ook al veel geprobeerd, maar bij mij is het meestal zo, dat als er geen tekstdocument bijzit, dat hij het dan niet doet.
- tgx 18.680
- Lid
maar veel doen het er bij niet...... ik heb er ook al veel geprobeerd, maar bij mij is het meestal zo, dat als er geen tekstdocument bijzit, dat hij het dan niet doet.[/quote]truckboy6 schreef:dan zoek je toch niet goed want er zijn een heleboel ssc voor gts
welke versie van gts heb je dan
welke versie van gts heb je dan [/quote]tgx 18.680 schreef:maar veel doen het er bij niet...... ik heb er ook al veel geprobeerd, maar bij mij is het meestal zo, dat als er geen tekstdocument bijzit, dat hij het dan niet doet.truckboy6 schreef:dan zoek je toch niet goed want er zijn een heleboel ssc voor gts
Versie 1.05
- tgx 18.680
- Lid
Versie 1.05[/quote]truckboy6 schreef:welke versie van gts heb je dantgx 18.680 schreef:maar veel doen het er bij niet...... ik heb er ook al veel geprobeerd, maar bij mij is het meestal zo, dat als er geen tekstdocument bijzit, dat hij het dan niet doet.truckboy6 schreef:dan zoek je toch niet goed want er zijn een heleboel ssc voor gts
dan moet je hem even updaten want de trucks doen het wel allemaal bij versie 1.32