Scania Truck Driving | Simulator Game
Re: Scania Truck Driving | Simulator Game
Ik moet heel erg wennen aan de realistische manier van scakalen en sturen in STDS. GTS vindt ik veel fijner. Misschien zou ik er aan moeten wennen
leren skinnen:http://www.youtube.com/watch?v=ADQNW6nL5TI
als dit niet lukt PM me dan.
als dit niet lukt PM me dan.
Ik denk dat je eraan moet wennen. dat komt wel geodcoen222 schreef:Ik moet heel erg wennen aan de realistische manier van scakalen en sturen in STDS. GTS vindt ik veel fijner. Misschien zou ik er aan moeten wennen
in ieder geval is het schakelen met de versnellings pook echt een vooruitgang voor SCS.
12GB RAM
64 GB SSD
1 TB HDD
Nvidia GTX 560Ti 1GB
Windows 7 Home Premium 64-Bits
Wat mij opviel is dat het san siro stadion in milaan er ook in zit. Deze zal waarschijnlijk dan ook in ets2 zitten
ik ben nu al die scania logo's aan het opzoeken in vrij spelen
maar op het test center kan ik er maar 8 van de 10 vinden iemand enig idee waar die zijn?
en die wegen die geblokeert zijn op test center kan je die vrij spelen ofzo
in de stad heb ik al 18 van de 40 logo's
maar op het test center kan ik er maar 8 van de 10 vinden iemand enig idee waar die zijn?
-
- Lid
op het test center zijn ze er gewoon anders moet je tegen de richting in rijden dat helpt ook wel!avdp-DAF schreef:ik ben nu al die scania logo's aan het opzoeken in vrij spelen
Ik weet niet of het waar is, maar de release zou best wel is op 21.06.2012 kunnen zijn hier in Nederland
Heb hem nu op twee schermen aan het spelen.
Wordt steeds realistischer
scania truck driver.
Ik speel hem op een 32 inch met de Logitech G27v8-leono schreef:Heb hem nu op twee schermen aan het spelen.
Twee schermen van 23 inches + logitech g25 + allerhoogste instellingen = het spel zijn geld waard
scania truck driver.