christian garage
Re: christian's garage
dit zijn ze!!
110 120 130 geen enkel probleem
schroevendraaier koevoet flipper en een baksteen
anders gaan we nergens heen
schroevendraaier koevoet flipper en een baksteen
anders gaan we nergens heen
- chris-de-trucker
- Lid
- chris-de-trucker
- Lid
owke hier bij wil een een serieuze vraag stellen wie word hier gepest ? want soms heb ik het idee dat ik de enige ben die chauffeur wil worden en gepest word 

Spotter van : powertrucks.nl
heeft u pizza voor mij ?
heeft u pizza voor mij ?
Er worden er veel uitgedaagd hier in de chauffeurs school in zeebrugge ook
Maar dan ga je er met een hele groep chauffeurs op af en sla je gwn hun bek toe
dan is het de rest van de tijd stil
Maar dan ga je er met een hele groep chauffeurs op af en sla je gwn hun bek toe
dan is het de rest van de tijd stil
- chris-de-trucker
- Lid
had ik maar veel chauffeurs vrienden
zit nog maar in de 2e van de midel bare nog 2 jaar te gaan en dan eindelijk ook mensen op school die het ook willen worden en daarom vind ik ts.nl zo leuk want hier zitten jongens die ook chauffeurs willen worden 

Spotter van : powertrucks.nl
heeft u pizza voor mij ?
heeft u pizza voor mij ?
Jah snap ik
hrb ik ook k wil ook chauffeur worre heb ook n daf jassie an ofzo licht er ook ene de laatste tijd te lulle dat alle chauffeurs homo's zijn en dat ik n autist ben omdat ik chauffeur wil worre en mijn maten zijn dan zoon halve pussy's die niet eens willen toegeven dat ze ook chauffeur willen worden maar k trek me er nooit wat van aan of als ze iets stom zegge geef ik gwn nog een stommer antwoordt trug dat vin k dan wel weer lachenchris-de-trucker schreef:had ik maar veel chauffeurs vriendenzit nog maar in de 2e van de midel bare nog 2 jaar te gaan en dan eindelijk ook mensen op school die het ook willen worden en daarom vind ik ts.nl zo leuk want hier zitten jongens die ook chauffeurs willen worden
en ook liggen ze me de hele tijd te slaan ofzo als de leraar niet kijkt dan sla ik gwn **** hard trug als de leraar kijkt dan moet ik me verhaal wel doen

ik heb dan wel weer maten die al chauffeur zijn die zeggen wat n kneus ofzo weis m maar n keer aan dan zal k m er wel eens naar vragen

- mikebakker
- Lid
Hoi,chris-de-trucker schreef:had ik maar veel chauffeurs vriendenzit nog maar in de 2e van de midel bare nog 2 jaar te gaan en dan eindelijk ook mensen op school die het ook willen worden en daarom vind ik ts.nl zo leuk want hier zitten jongens die ook chauffeurs willen worden
Ik wil zelf kraanmachinsit worden maar er zijn ook veel mensen die je raar aan gaan kieke als je dat dan zegt,maar je bent zoals je bent.
Je moet maarzo denken zonder de chauffeurs hebben ze later niks ,want die houden het hele land draaiende.
Maar wat ik wel wil zeggen is dat als je egt gepest word je gwn voor je eigen moet opkomen.
Mvg
Mike Bakker
-
- Lid
Geaf mig det adres van dem eens dan goan we eens langs, op de koffie!Casefahrer schreef:hrb ik ook k wil ook chauffeur worre heb ook n daf jassie an ofzo licht er ook ene de laatste tijd te lulle dat alle chauffeurs homo's zijn en dat ik n autist ben omdat ik chauffeur wil worre en mijn maten zijn dan zoon halve pussy's die niet eens willen toegeven dat ze ook chauffeur willen worden maar k trek me er nooit wat van aan of als ze iets stom zegge geef ik gwn nog een stommer antwoordt trug dat vin k dan wel weer lachenchris-de-trucker schreef:had ik maar veel chauffeurs vriendenzit nog maar in de 2e van de midel bare nog 2 jaar te gaan en dan eindelijk ook mensen op school die het ook willen worden en daarom vind ik ts.nl zo leuk want hier zitten jongens die ook chauffeurs willen worden
en ook liggen ze me de hele tijd te slaan ofzo als de leraar niet kijkt dan sla ik gwn **** hard trug als de leraar kijkt dan moet ik me verhaal wel doen
ik heb dan wel weer maten die al chauffeur zijn die zeggen wat n kneus ofzo weis m maar n keer
aan dan zal k m er wel eens naar vragen
R.M.Ø.L.-> Ruige Menner Øet Limburg!