Hoi
Zou het niet mogelijk zijn dat de reclame die nu aan de zijkant staat ergens anders kan worden geplaatst,want het is namelijk knap iritant.
(het is maar een tip)
MVG
Mike Bakker
Reclame
- mikebakker
- Lid
Re: Reclame
Ik denk van niet, volgens mij wordt dat gewoon willekeurig op de website gezet
- monkeysven
- Ere-Lid
Inderdaad, ik wou het net aan Pieter vertellen.
Als ik op mijn mobiel zit, zit de reclame ook door de helft van het forum
Als ik op mijn mobiel zit, zit de reclame ook door de helft van het forum
- Harald1225
- Lid
inderdaad dat is egt klote
"Always keep on dreaming" "The DreamLiner"
De kroegbaas van "Het Cafe!"
- Anihilation
- Ere-Lid
- Contacteer:
Ik heb er totaal geen last van, maar ik heb ook wat tweaks en add ons op m'n browser staan. Weet niet wat jullie bedoelen namelijk
Voetje voor voetje, zo kom je verder!
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
De positie van de reclame kan inderdaad wel gewijzigd worden, daarover beslist Pietert
Maar helemaal weg is geen optie, ook wij hebben inkomsten nodig
Maar helemaal weg is geen optie, ook wij hebben inkomsten nodig
Tip van een firefox browser gebruiker neem firefox en blokken die advertenties ik heb totaal geen last van geen enkel advertentie in mijn beeld (heb het wel even bekeken naar aanleiding van dit topic en moet ook stellen dat het hoogst irritant is idd maar dat vind ik van alle reclames op forums).
Ik begrijp ook niet goed waarom er advertenties geplaatst moeten zijn om het forum te bekostigen totaal niet nodig als je maar de juiste host hebt en niet zo achterlijk veel "websites" in je bezit hebt maar ja het is kennelijk nodig om rond de 10 websites te bezitten om eventuele concurrentie of naam copy tegen te gaan denk ik.
maar goed zoals gezegd met firefox heb je de mogelijkheid om dit uit tezetten en je hebt dan geen last meer van die advertenties succes.
Ik begrijp ook niet goed waarom er advertenties geplaatst moeten zijn om het forum te bekostigen totaal niet nodig als je maar de juiste host hebt en niet zo achterlijk veel "websites" in je bezit hebt maar ja het is kennelijk nodig om rond de 10 websites te bezitten om eventuele concurrentie of naam copy tegen te gaan denk ik.
maar goed zoals gezegd met firefox heb je de mogelijkheid om dit uit tezetten en je hebt dan geen last meer van die advertenties succes.
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
André,
Kijk wij zitten niet op een kleine host, en zeker niet op een gedeelde server.
Wij hebben een buitennormaal groot pakket qua hosting, en zoals je al zei meerdere domeinen, vandaar dat dat bekostigt moet worden
Kijk wij zitten niet op een kleine host, en zeker niet op een gedeelde server.
Wij hebben een buitennormaal groot pakket qua hosting, en zoals je al zei meerdere domeinen, vandaar dat dat bekostigt moet worden
Momenteel ben ik nog steeds op zoek naar de beste locatie voor de advertenties. Dit kan vervelend zijn, maar aangezien onze Page-CTR bij Google te laag wordt, moeten wij toch actie ondernemen om de advertenties op betere plaatsen neer te gaan zetten. Probeer je hier niet aan te storen. Zelf heb ik net zo goed last van die advertenties, dus ik probeer ook betere locaties te vinden, maar niet alles loopt in één keer goed.
- Harald1225
- Lid
Ik heb bij firefox geen last van die reclame maar bij google chrome wel
"Always keep on dreaming" "The DreamLiner"