Hallo allemaal,
Voor alle updates kun je naar deze websites:
http://www.germantrucksimulator.de
of
http://www.germantrucksimulator.com
Algemene updates:
*De truck die er inkomt met een ECHT LOGO zijn: M.A.N. (& IVECO & DAF(DAV)),
totaal komen er 7 trucks in, waarvan er 1 met ECHTE LOGO is!
*Totaal zijn er 60 verschillende ladingen!
*Je kunt alleen is Duistland rijden, laat dit even duidelijk zijn!!!!
*Je kunt de Game Downloaden via verschillende Websites of je kunt het kopen
ETS Rijder
Als er updates zijn, kun je die hier zien of op de homepage kun je dit lezen )
German Truck Simulator
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
German Truck Simulator
Laatst gewijzigd door ETS Rijder op di 09 feb 2010, 19:16, 8 keer totaal gewijzigd.
Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
Re: German Truck Simulator -UPDATES-
Vertalen is niet nodig aangezien het op de site zowel staat in het Duits als in het Engels.
"Ideally we need true sounds for "normal" and "high-end" engines from the following manufacturers - DAF, MAN, Mercedes, Iveco, Volvo, Scania, and Renault"
Dit is een quote van de site die ik geplukt heb - Al deze merken zal men terugvinden in de GTS
"Ideally we need true sounds for "normal" and "high-end" engines from the following manufacturers - DAF, MAN, Mercedes, Iveco, Volvo, Scania, and Renault"
Dit is een quote van de site die ik geplukt heb - Al deze merken zal men terugvinden in de GTS
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Dat heb ik denk over heen gelezen, denk ik
ETS Rijder
ETS Rijder
volgens mij is het meer een vraag of iemand daar aan kan komenTristan schreef:Vertalen is niet nodig aangezien het op de site zowel staat in het Duits als in het Engels.
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
he mantgx,
begrijp ik jou nou wel, of lees ik het verkeerd
begrijp ik jou nou wel, of lees ik het verkeerd
Als ik de zin goed begrijp is het inderdaad een vraag - maar dan waarschijnlijk van de uitgever van het spel.mantgx schreef:volgens mij is het meer een vraag of iemand daar aan kan komenTristan schreef:Vertalen is niet nodig aangezien het op de site zowel staat in het Duits als in het Engels.
Hiermee kan je uit afleiden dat deze wagens in het spel zouden terug te vinden zijn. - Denk ik
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Dat denk ik ook Tristan
Die derde moet dan indd Iveco zijn, de andere merken kenden we al van ETS dusja.
Iveco, afkomstig uit Italië, is behalve Daf en Man het enigste overgebleven merk uit Europa wat nog niet aanwezig was in ETS/GTS.
Iveco, afkomstig uit Italië, is behalve Daf en Man het enigste overgebleven merk uit Europa wat nog niet aanwezig was in ETS/GTS.
~Blijven Rollen Zonder Dollen~
het zou wel lachen zijn als ze die licencies krijgen, maar dan ook voor het verkeer?!?!
(ikheb trouwens al 2 nieuwe autos gespot, Opel Astra en Volvo XC90)
(ikheb trouwens al 2 nieuwe autos gespot, Opel Astra en Volvo XC90)
Die Opel Astra had ik ook al gezien, die Volvo nog niet.
Mja, het is te hopen dat er veel nieuw spul bij zit.
Ik wil als ik hem aangeschaft heb wel het idee hebben dat ik geld aan iets goeds heb uitgegeven.
Mja, het is te hopen dat er veel nieuw spul bij zit.
Ik wil als ik hem aangeschaft heb wel het idee hebben dat ik geld aan iets goeds heb uitgegeven.
~Blijven Rollen Zonder Dollen~