Scania Truck Driving | Simulator Game
Re: Scania Truck Driver | Simulator Game
Ja, ik mag wel screens posten van Pavel, dus dat zal ik nog wel doen ja, zodra ik weer op m'n pc zit
- DavidWouda
- Lid
Oke, wacht zelf nog op een bericht van hem.Pieter schreef:Ja, ik mag wel screens posten van Pavel, dus dat zal ik nog wel doen ja, zodra ik weer op m'n pc zit
Deze afbeeldingen kwam ik trouwens tegen op de website van scania truck driver en ik weet niet of die al bekend zijn.
Edit:
De afbeeldingen zijn aangepast zodat er nu niet gevraagd wordt om in te loggen
Laatst gewijzigd door DavidWouda op ma 21 mei 2012, 14:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- DavidWouda
- Lid
Het is dat we bij mekaar in de klas zitten Pieter want anders had je het volgende week nog niet gezienPieter schreef:Ah wat hebben we daar Thx Pavel
http://www.trucksimulators.nl/images/ga ... _klein.png
http://www.trucksimulators.nl/images/ga ... _groot.png
Laatst gewijzigd door ETS Rijder op ma 21 mei 2012, 16:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Aangepast
Reden: Aangepast
- Harald1225
- Lid
Ik krijgCONSTANT een popup dat ik me eigen moet aanmelden als ik de afbeeldingen bekijk.....
"Always keep on dreaming" "The DreamLiner"
De kroegbaas van "Het Cafe!"
De kroegbaas van "Het Cafe!"
- DavidWouda
- Lid
Probeer je ze dan in een aparte pagina te openen?harie04 schreef:Ik krijgCONSTANT een popup dat ik me eigen moet aanmelden als ik de afbeeldingen bekijk.....
- DavidWouda
- Lid
Zie nu dat Scania Truck Driver €11,95 kost als je hem download van de site
Die van David zijn inderdaad met een wachtwoord beveiligd ja, dus daar kun jij niet op. David weet dat alleen zelf niet, omdat hij netals ik al ingelogd heeft.
- DavidWouda
- Lid
harie04 schreef:Ik krijgCONSTANT een popup dat ik me eigen moet aanmelden als ik de afbeeldingen bekijk.....
Oeps sorry niet aan gedachtPieter schreef:Die van David zijn inderdaad met een wachtwoord beveiligd ja, dus daar kun jij niet op. David weet dat alleen zelf niet, omdat hij netals ik al ingelogd heeft.
edit:
Het is opgelost