Scania Truck Driving | Simulator Game
Re: Scania Truck Driver | Simulator Game
Nou de release duurt nog langer hoor. 18 juni......
12GB RAM
64 GB SSD
1 TB HDD
Nvidia GTX 560Ti 1GB
Windows 7 Home Premium 64-Bits
maxie, dat is nooit gezegd door scs
het klopte wel dat hij 22 mei zou uitkomen. volgens amazon.de en ook volgens scs..
waarom zou 18 juni dan niet kloppen? zou een van de grootste webshops een foute datum op geven?
waarom zou 18 juni dan niet kloppen? zou een van de grootste webshops een foute datum op geven?
12GB RAM
64 GB SSD
1 TB HDD
Nvidia GTX 560Ti 1GB
-
- Lid
De 22 is volgens mij nog steeds haalbaar.maxieboy schreef:het klopte wel dat hij 22 mei zou uitkomen. volgens amazon.de en ook volgens scs..
Als ze deze 2 dagen nog even hun best doen dan moet het lukken.
En als het 18 juni zal zijn dan hebben ze std onderschat.
En zal de verkoop wss minder worden wegens ets 2
Als ze deze twee dagen hun best doen!!! Ze moeten de game nog overzetten op DVD en verspreiden naar de verkoop punten. 22 mei is never haalbaarfreehome13 schreef:De 22 is volgens mij nog steeds haalbaar.maxieboy schreef:het klopte wel dat hij 22 mei zou uitkomen. volgens amazon.de en ook volgens scs..
Als ze deze 2 dagen nog even hun best doen dan moet het lukken.
En als het 18 juni zal zijn dan hebben ze std onderschat.
En zal de verkoop wss minder worden wegens ets 2
Uhm het is vandaag zondag?
Die mensen zijn ook niet gek. zij hebben ook nog een weekend.
22 mei is ind niet haalbaar meer tenzij ze alles al op dvd hebben en ze het morgen gaan versturen naar de verkoop punten dan zijn die er dinsdag, dan kan het nog.
Die mensen zijn ook niet gek. zij hebben ook nog een weekend.
22 mei is ind niet haalbaar meer tenzij ze alles al op dvd hebben en ze het morgen gaan versturen naar de verkoop punten dan zijn die er dinsdag, dan kan het nog.
12GB RAM
64 GB SSD
1 TB HDD
Nvidia GTX 560Ti 1GB
- DavidWouda
- Lid
Sinds zaterdag kunnen wij de beta versie testen en aangeven wat er zoal nog aangepast moet worden dus het lijkt mij niet dat 22 mei haalbaar is.
We zouden anders maar zeer kort de tijd hebben om hem te testen.
We zouden anders maar zeer kort de tijd hebben om hem te testen.
plaats even wat screens als je wilt.
-
- Lid
Ik denk dat hij volgende week uit komt... donderdag ofzo... dat ze dan klaar zijn met het verspreiden en dat de website af is.
- DavidWouda
- Lid
Ik weet niet of we dat mogen sorrywkt schreef:plaats even wat screens als je wilt.
Edit:
Heb SCS een mail gestuurd met de vraag of we screenshots mogen maken en ze plaatsen
Laatst gewijzigd door DavidWouda op ma 21 mei 2012, 09:52, 2 keer totaal gewijzigd.