world of volvoduck ets
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Re: world of volvoduck ets
Ziet er allemaal goed uit!
Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
- tgx 18.680
- Lid
Martin, je vergeet er nog eentje bij te zetten.
Liever 8 klappen, dan 6 die het niet snappen!
Thanx Jbsystems.
Member of the A & S Cargo Group.
Thanx Jbsystems.
Member of the A & S Cargo Group.
- richard2003
- Lid
kun je een mod van deze auto maken http://www.google.nl/imgres?q=d.van+mid ... :200,i:283martinderks1971 schreef:zo naar en tijdje niet zo actiev geweest te zijn wil ik ff laten zien wat ik in de tussen tijd geskint heb
eerst truck is daf xf 105 bakwagen met container + aanhanger van jan bakker uit oldebroek deze is gemod door preeke en geskint door mijn
de 2 truck is en lzv combi is ook daf 105 xf bakwagen van moeijs uit zwaag deze is gemod door fv206hdi deze combo heeft en vast dolly aan de bakwagen dus zonder save game en is door mijn geskint.
de 3 truck is en volvo fh globettroter xxl van oldenhuis uit westeremden+steentrailer de huid is op nieuw gemapt door nicootje en de skin is door mij gemaakt
de 4 is er een uit de oude doos het gaat om en scania 141 van de firma j.j.van haaren uit wijchen+trailer van schenker nijmegen deze truck is gemod door fv260hdi en de skin is natuurlijk van mijn
de 5 is weer en volvo 700 globettroter xl voor zwaartransport hij is van de firma torben rafn & co a/s uit denmarken en is door mijn geskint
voor meer screens kunje kijken op de onderstaande link
gr volvoduck
Het is pas een Truck als die rook spuut