Nadat je een spel hebt geïnstalleerd krijg je een scherm met daar op de systeem voorwaarden en zo, dan kan je veranderen of je in Opengl speelt of in DirectX, als je dat gedaan hebt kan je op don't show me this again klikken en dan start het spel op zonder dit scherm steeds te tonen, maar hoe kan je dit scherm weer terug krijgen als je openGL wil veranderen in DirectX?
Alvast bedankt
openen van "launcher application"
- truckstyling
- Lid
openen van "launcher application"
Dutch truckstyling forever BR-VN-33
Re: openen van "launcher application"
Hoi, volgens mij : Windows startpagina / Wereldbolletje links onder / alle programma's / German Truck Simulator / dan Configure Graphics Options of Konfiguration openen, hangt van je versie af, dan opent je scherm weer, wel ff vinkje weghalen bij don't show me enz. succes.truckstyling schreef:Nadat je een spel hebt geïnstalleerd krijg je een scherm met daar op de systeem voorwaarden en zo, dan kan je veranderen of je in Opengl speelt of in DirectX, als je dat gedaan hebt kan je op don't show me this again klikken en dan start het spel op zonder dit scherm steeds te tonen, maar hoe kan je dit scherm weer terug krijgen als je openGL wil veranderen in DirectX?
Alvast bedankt
Gr. Skyhook.
- truckstyling
- Lid
ja het werkt, bedankt zeg!
Dutch truckstyling forever BR-VN-33
Lijkt me opgelost
Topic gesloten Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend zien? Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link. |