Hallo allemaal, ik ben compleet nieuw op dit gebied, maar ben al wel lekker aan het spelen met ETS.
Vraag, mijn truck valt regelmatig uit, en dan bedoel ik tijdens het rijden de truck heel snel opnieuw opstart, en de alarmlichten gaan aan.
Wat doe ik verkeerd?? Ligt dat aan mijn truck of trailer? Of doe ik iets niet goed? Ik speel trouwens met een Logitech Driving Force GT stuurwiel.
Bedankt alvast!
Beginner: Truck valt steeds uit?... film toegevoegd!
Beginner: Truck valt steeds uit?... film toegevoegd!
Laatst gewijzigd door semt-x op wo 09 mei 2012, 23:14, 1 keer totaal gewijzigd.
- jarnelieftink13
- Lid
Re: Beginner: Truck valt steeds uit?
nee ik heb het spel geinstalleerd en gespeeld. Verder niks raars gedaan. Maar het is ook niet altijd, soms gebeurd dat. Ik neem aan dat het dus niet in het spel hoort (door bijv. te zware lading)?
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Misschien kan je PC het niet aan, en dat dan je PC het afsluit?

Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
misschien zitten er een paar controls op elkaar?
bv E voor engine samen met pijltje omhoog??
bv E voor engine samen met pijltje omhoog??
Nee mijn systeem voldoet prima, een quadcore i5-2500K met een Nvidia GTX 560ti videokaart.
Je moet het zo zien. Ik rijd op de snelweg met een trailer er achter, ineens knipperen mijn alarm lichten, allerlei lampjes op het dashboard en slaat de truck een soort van af.
Als ik dan volledig stil sta en de motor stationair draait en ik wil gas geven slaat de truck weer af, alleen als ik lang genoeg gas geeft wil hij wel vooruit. Maar wel telkens ff een tel afslaan...
Ligt dat dan aan de trailer die ik vervoer? Of moet ik met een truck die ik net uit de showroom heb gekocht eerst langs de garage???
Ben proberen een filmpje te maken zodat ik kan laten zien wat ik bedoel. Ik post m zodra hij online staat.
Je moet het zo zien. Ik rijd op de snelweg met een trailer er achter, ineens knipperen mijn alarm lichten, allerlei lampjes op het dashboard en slaat de truck een soort van af.
Als ik dan volledig stil sta en de motor stationair draait en ik wil gas geven slaat de truck weer af, alleen als ik lang genoeg gas geeft wil hij wel vooruit. Maar wel telkens ff een tel afslaan...
Ligt dat dan aan de trailer die ik vervoer? Of moet ik met een truck die ik net uit de showroom heb gekocht eerst langs de garage???
Ben proberen een filmpje te maken zodat ik kan laten zien wat ik bedoel. Ik post m zodra hij online staat.
Dit is de film met mijn probleem, is niet de beste kwaliteit, hoop dat ik kan laten zien wat ik bedoel:
http://youtu.be/mM2LMOav5wM
http://youtu.be/mM2LMOav5wM
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Re: Beginner: Truck valt steeds uit?... film toegevoegd!
Heb haast het idee dat je het zelf doet, omdat het zo raar is

Heb d'r echter geen oplossing voor
Misschien ETS opnieuw installeren?

Heb d'r echter geen oplossing voor

Misschien ETS opnieuw installeren?

Deed ik het maar zelf, dan kon ik mezelf voor me kop slaan...
Heb ETS opnieuw geïnstalleerd, maar probleem blijft.
Heb ETS opnieuw geïnstalleerd, maar probleem blijft.
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
ETS verwijderen met Revo Uninstaller?