hmmmpffffff, ben nog niet echt overtuigd om hem te kopen, ik hoor eerst wel wat jullie er van vinden. zoals in het vrije rijden zitten natuurlijk alleen maar scania's ;p (logisch maar oke) en er zitten nog steeds de oude trailers in.. da's jammer. Volgens mij komen er wel dieren in.. of een reactie test ofzo? ja toch? of ben ik in de war met iets anders??
Scania Truck Driving | Simulator Game
-
- Lid
- truckstyling
- Lid
Re: Scania Truck Driver | Simulator Game
Op deze site staan ook nog wat nieuwe screens, http://www.contact-sales.co.uk/ScaniaTr ... ulator.htm
wel gaaf die met die overstroming nummer 8
wel gaaf die met die overstroming nummer 8
Dutch truckstyling forever BR-VN-33
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Ik blijf me elke keer verbazen hoe SCS Software zo'n mooie game kan maken
Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
- truckstyling
- Lid
Ja dat zeker, al die details.
wat me nu pas opvalt is dat je bij screen 5 je op zo'n weg rijdt die alleen voor werkverkeer is aangelegd als ze met de snelweg bezig zijn. boven de rechterspiegel zie je ook nog de snelweg lopen. En als je op het kaartje rechtsonder kijkt zijn de snelwegen zelfs met elkaar verbonden. leuk weer wat nieuwe losplekken
wat me nu pas opvalt is dat je bij screen 5 je op zo'n weg rijdt die alleen voor werkverkeer is aangelegd als ze met de snelweg bezig zijn. boven de rechterspiegel zie je ook nog de snelweg lopen. En als je op het kaartje rechtsonder kijkt zijn de snelwegen zelfs met elkaar verbonden. leuk weer wat nieuwe losplekken
Dutch truckstyling forever BR-VN-33
- fulldownloadz
- Lid
o ja waar dan ik kan ergens niet vinden!!! dus klopt gewoon niet wat je zegt..wkt schreef:Hij is al illegaal te downloaden vandaar die gameplay. Al kunnen daar nog bugs inzitten omdat SCS 5 mei zei dat je die bugs eruit aan het halen waren. Dus is hij eerder uitgelekt.
Hij komt dus niet vandaag uit?
Ik vindt soms de games van SCS (ETS2, GTS) soms mooiere graphics hebben dan MW2, MW3
Ik vindt soms de games van SCS (ETS2, GTS) soms mooiere graphics hebben dan MW2, MW3
12GB RAM
64 GB SSD
1 TB HDD
Nvidia GTX 560Ti 1GB
Windows 7 Home Premium 64-Bits
-
- Lid
ETS2 is nog niet eens uit, als je het zelf nog niet hebt gespeeld weet je dat nog niet ehh!maxieboy schreef:Hij komt dus niet vandaag uit?
MW3 graphics zijn mooier dan van GTS hoor..
-
- Lid
truckstyling schreef:Ja dat zeker, al die details.
waar zie je dat? op één screen? :$
bij dat document staat het er alsof het al gereleases is? je kunt t kopen enzo...
-
- Lid
komt die game nou vandaag uit ofniet?? want het is volgens mij wel 8 mei
Visit my youtube channel: http://www.youtube.com/user/SufyansTrucks
Screching for 3D truck parts? just ask with a pm and i will make it
Screching for 3D truck parts? just ask with a pm and i will make it
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Tot nu toe heeft SCS Software nog niks van zich laten horen
Dus we wachten af....
Dus we wachten af....
Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.