hoe zet je muziek dan op de ets radio ? had al wat geprobeert maar het lukt niet
gr john
Wat luister jij tijdens Eurotruck?
Re: Wat luister jij tijdens Eurotruck?
Je moet een .mp3 convreten naar .ogg bestand. Heb ik ookjohnv8 schreef:hoe zet je muziek dan op de ets radio ? had al wat geprobeert maar het lukt niet
gr john
werkt perfect!
Het is verschillend de ene keer radio 3fm dan weer tmf radio dan weer 538 allemaal verschillend
Thomazz schreef:Je moet een .mp3 convreten naar .ogg bestand. Heb ik ookjohnv8 schreef:hoe zet je muziek dan op de ets radio ? had al wat geprobeert maar het lukt niet
gr john
werkt perfect!
ken je het mij misschien stap voor stap uitleggen want snap er nog niks van ? sorry
en ik heb een engelse versie van XP
gr john
538 Dance Department
-
- Lid
(mag misschien niet neerzetten maar dan moet dat maar verwijdert worden)
dan zet je het liedje erin en dan als het is omgezet zet je het in de map music (mijn documenten > ETS > music)
en meestal luister ik naar wat erop mn truck is geairbrust METALLICA (en mn meisie ) maar ook Bullet For My Valentine, linkin park, iron maiden, system of a down en dat soort muziek en af en toe eens een liedje dat dagelijks op de radio is
greetzz
dan zet je het liedje erin en dan als het is omgezet zet je het in de map music (mijn documenten > ETS > music)
en meestal luister ik naar wat erop mn truck is geairbrust METALLICA (en mn meisie ) maar ook Bullet For My Valentine, linkin park, iron maiden, system of a down en dat soort muziek en af en toe eens een liedje dat dagelijks op de radio is
greetzz
We are made by faith Just as we shape it
ik luuster radio nl!!!!!!!!! of geheime zender of radio continu
Q-music, mn eigen mp3 lijst of MixMegapol
Ik luister skyradio, 100% NL, Veronica. etc...
Hoe kan je eigenlijk je muziek in ets aanzetten?(heb vesie 1.0)
Hoe kan je eigenlijk je muziek in ets aanzetten?(heb vesie 1.0)