Is er iemand die mij kan vertellen welke bestanden waarvoor dienen.
Ik weet dat dds bestanden de kleuren in het spel leveren en kunt openen met dxtbmp
Sii bestanden aanstuurt en te openen is met kladblok.
maar dan heb je ook nog:
.pmc
.pmd
.pmg
.tobj
.mat
wat doen deze bestanden en hoe kan je deze openen wil namelijk meer van dit geheel begrijpen.
Kun je ook extra prefab's downloaden om meer gebouwen etc. toe tevoegen aan je spel.
En als je base.scs opent zijn de mapnamen voorzien van ( \mapnaam) waarmee kun je dat zelf ook toevoegen want winrar staat dat niet toe (speciale tekens)
Uitleg werking bestanden.
Re: Uitleg werking bestanden.
.pmc
.pmd
.pmg
.tobj
.mat
dat kan je niet openen met dxt.
pmc.pmd en pmg zijn de truck basis van zmodeler.
en die andere ken je openen met kladblok.
alleen dds ken je openen met dxt.
.pmd
.pmg
.tobj
.mat
dat kan je niet openen met dxt.
pmc.pmd en pmg zijn de truck basis van zmodeler.
en die andere ken je openen met kladblok.
alleen dds ken je openen met dxt.
er is zoveel mooier, dan een scania V8. Je moet het enkel maar willen zien.
zet dit in je onderschrift als je tegen hackers bent.http://i39.tinypic.com/2yws37d.jpg.
Oke daar kom ik weer een stuk verder mee nu alleen nog op de laatste punten een antwoord zien te vinden dan hoop ik zelf ook bij te kunnen dragen in het maken van trucks enz.
Zelf trucks maken is niet bepaald simpel dus wanneer je niet weet waar alle bestanden voor dienen kan je daar beter nog een poos mee wachten.
En dat bedoel ik niet lullig.
Bovendien zijn niet alleen .dds bestanden er om je truck een kleur te geven, ook met .png is dit mogelijk.
En dat bedoel ik niet lullig.
Bovendien zijn niet alleen .dds bestanden er om je truck een kleur te geven, ook met .png is dit mogelijk.
~Blijven Rollen Zonder Dollen~
Dat verklaard weer waarom ik dus bij sommige trucks niet kan skinnen.
Heb een 2e pc neer gezet zodat ik dxtbmp kan gebruiken voor de dds bestanden en verdere bewerkingen kunnen we gewoon blijven trucken en daarnaast bewerken want dat moet je niet lang achter elkaar blijven doen.
slotje.
Heb een 2e pc neer gezet zodat ik dxtbmp kan gebruiken voor de dds bestanden en verdere bewerkingen kunnen we gewoon blijven trucken en daarnaast bewerken want dat moet je niet lang achter elkaar blijven doen.
slotje.