we weten allemaal dat het prive is ; maar als je het aan de andere kant bekijkt,is het niet fantastisch om dit toe te voegen aan je persoonlijke spel??? heel veel mensen zijn hier naar op zoek,maar krijgen altijd te horen`` PRIVE``heel jammer,
met vriedelijke groet,geerard
Wit Stuur
- truckergeerard
- Lid
Re: Wit Stuur
I`m ready to put the' HAMMER' down
-
- Lid
Van t weekend heb k toegang tot mn oude pc dan zal k dat ding is online gooien
Opgelost?
Opgelost?
hoho mag niet he ook al hebben veel mensen hem al nog steeds is er geen toestemming van de orginele maker gegeven om het online te zetten, is al een eerder geflikt!
110 120 130 geen enkel probleem
schroevendraaier koevoet flipper en een baksteen
anders gaan we nergens heen
schroevendraaier koevoet flipper en een baksteen
anders gaan we nergens heen
- truckergeerard
- Lid
waarom hebben die andere mensen hem dan wel??? hebben die WEL toestemming gekregen ?????????
- monkeysven
- Ere-Lid
Ookal heb je het interieur je gaat hem niet verder verspreiden, dit zullen wij ook niet toelaten
Moet je nagaan dat je daar zelf een heletijd aan ''geknutseld'' hebt en dat dan zomaar iemand hem on-line gaat zetten.
Het zou natuurlijk mooi zijn dat iemand hem vrij zou geven, maar dan moet de maker dat wel goed vinden, ookal ken ik de maker niet weet ik dat dat nu niet het geval is
Grt Sven
Moet je nagaan dat je daar zelf een heletijd aan ''geknutseld'' hebt en dat dan zomaar iemand hem on-line gaat zetten.
Het zou natuurlijk mooi zijn dat iemand hem vrij zou geven, maar dan moet de maker dat wel goed vinden, ookal ken ik de maker niet weet ik dat dat nu niet het geval is
Grt Sven
- truckergeerard
- Lid
je hoeft zo iets ook niet online zetten maar via pm ofzo of iets moois ruilen mvg;geerard
-
- Lid
@Sven, je hebt wel een punt kerel, ik heb ook al contact gehad met snorre wat de gevolgen kunnen zijn en om een interieur ga ik dat niet riskeren. Sorry voor de andere mannen
- truckergeerard
- Lid
Topic gesloten Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend zien? Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link. |