Op Vrijdag 18 September 2009 Is er een Vrachtwagen Chauffeur aangehouden omdat meer dan 36 lampjes op zijn truck had. De Politie heeft hem aan de kant gehaalt en gezegt dat die alle 36 lampjes uit moest doen en alleen zijn gewonen lampen aan moest doen, daarna kreegt hij ook nog een bon.
Mijn Stelling is dus ik vind dat dit gewoon moet kunnen 36 lampjes. Eens of oneens?
Meer dan 36 lampjes ;O
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Re: Meer dan 36 lampjes ;O
die bon slaat nergens op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
hangt er vanaf als je roode lampjes aan de voorkant hebt en witte gele aan de achterkant kan het verwarrent zijn en moet het niet kunnen maar heb je roode achter er witte geele voor moet het kunnen vind ik
Al staan er 1 miljoen lampjes op. Als het mooi is is het toch goed.
Die agent moest zeker nog een aantal bonnen die dag
Die agent moest zeker nog een aantal bonnen die dag
Eerlijk?
Ik geef de agent gelijk.
Ké, lampjes zijn wel mooi op je wagen maar ik begrijp de reactie van de agent wel. Teveel lampjes kan verwarrend werken en eventueel de tegenligger (al dan niet bewust) hinderen waardoor er dus ongevallen kunnen ontstaan.
Anderzijds, als de politie niet zo gaat reageren blijven ze maar lampjes plaatsen totdat je gewoon een rijdende kerstboom hebt.
Ik geef de agent gelijk.
Ké, lampjes zijn wel mooi op je wagen maar ik begrijp de reactie van de agent wel. Teveel lampjes kan verwarrend werken en eventueel de tegenligger (al dan niet bewust) hinderen waardoor er dus ongevallen kunnen ontstaan.
Anderzijds, als de politie niet zo gaat reageren blijven ze maar lampjes plaatsen totdat je gewoon een rijdende kerstboom hebt.
wat maakt dat uit 36 lampjes.
de bon slaat nergens op als er wittelampjes voor op zitten dat mag dan toch.
de bon slaat nergens op als er wittelampjes voor op zitten dat mag dan toch.
er is zoveel mooier, dan een scania V8. Je moet het enkel maar willen zien.
zet dit in je onderschrift als je tegen hackers bent.http://i39.tinypic.com/2yws37d.jpg.
- jbsystems
- Lid
- Contacteer:
Ik ben het met Tristan zijn mening mee eens.
Heb er zelf niets op tegen, maar zoals men zei,
kan dit idd soms wel verwarring brengen en de anderen verblinden in het verkeer,
Ik vind dit meer voor op de metingen en of schows bedoeld met zoveel lamjes op de truck :p
Maarjah daar heeft iedereen zijn eigen mening erover.
Btw;
Ik heb zelf ooit ook een bekeuring gehad wegens rijden met mistlampen overdag op een heldere dag :p
En het staat idd zo ook in de wet hier bij ons in Belgie, dat dit niet toegelaten is, net als die lamjes zal er is er ook een wet over, zoals bedrijfsvoertuigen officieel slechts twee koplampen mag hebben en eventueel vier extra lampen ter beveiliging.
Heb er zelf niets op tegen, maar zoals men zei,
kan dit idd soms wel verwarring brengen en de anderen verblinden in het verkeer,
Ik vind dit meer voor op de metingen en of schows bedoeld met zoveel lamjes op de truck :p
Maarjah daar heeft iedereen zijn eigen mening erover.
Btw;
Ik heb zelf ooit ook een bekeuring gehad wegens rijden met mistlampen overdag op een heldere dag :p
En het staat idd zo ook in de wet hier bij ons in Belgie, dat dit niet toegelaten is, net als die lamjes zal er is er ook een wet over, zoals bedrijfsvoertuigen officieel slechts twee koplampen mag hebben en eventueel vier extra lampen ter beveiliging.
Mercedes-Benz Actros => Trucks you can trust
het waren zeke rniet 36 verstralers, anders had ie volgens mij een bon wegens het verbergen van zijn voorruit:P
HKTrans
Nice schreef:het waren zeke rniet 36 verstralers, anders had ie volgens mij een bon wegens het verbergen van zijn voorruit:P
:D
Ik zeg, net als neon, stilstaand toestaan, rijden niet!
Want het kan enorm verblinden. Maar het is wel enorm enorm en nog is enorm VET!
Want het kan enorm verblinden. Maar het is wel enorm enorm en nog is enorm VET!