hallo,,
ik speel gts met een andere map (europa map 8.1) , en nu telkens ik mijn pinker aansteek en maar ook ietsje draai valt de pinker automatisch uit...
is er een mod die dat kan veranderen? zonder die map was dat niet... maar toch zou ik dat terug willen, en liefst zoals in gts , dat de handmatig uitgelegd moeten worden, niet automatisch.
hopelijk bedankt.
pinker mod
pinker mod
Transport4Life
Keep It Going!!!
Keep It Going!!!
- jarnelieftink13
- Lid
Re: richtingaanwijzer mod
oja , sorry , een richting-aanwijzer, in belgie zeggen we daar pinker tegen..jarnelieftink13 schreef:wat is een pinker?
Transport4Life
Keep It Going!!!
Keep It Going!!!
Re: pinker mod
pinker lijkt op blinker dus ik wist het al meteen, dacht dat er een mod was daarvoor zal wel even zoeken, weet niet of het je probleem oplost
EDIT: helaas kan ik hem niet vinden.
Laatst gewijzigd door cojones op do 08 mar 2012, 20:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Let op de dubbelpost hé Jur ;)
Reden: Let op de dubbelpost hé Jur ;)
ik had onlangs ook een mod zien staan ervoor , maar waar die stond weet ik niet meer... --'Jupie schreef:pinker lijkt op blinker dus ik wist het al meteen, dacht dat er een mod was daarvoor zal wel even zoeken, weet niet of het je probleem oplost
toch bedankt
Transport4Life
Keep It Going!!!
Keep It Going!!!
http://uploaded.to/file/b7d9fh1v
bedoel je dit gaat je blinker automatisch aan en uit als jeje stuur draait
Dat is precies de gene die ik bedoel!
hehe^^
bedankt voor de mod , ik wou eigenlijk dat ie niet uitging bij de kortste draai aan het stuur , door de mod heb ik het kunnen aanpassen , bedanktTrucker schreef:http://uploaded.to/file/b7d9fh1v
mag een slotje op
Transport4Life
Keep It Going!!!
Keep It Going!!!
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Topic gesloten Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend zien? Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link. |
Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.