ik heb alles veranderd.. maar als ik dit knopje ~ intoets komt die consule niet naar beneden. iemand een idee hoe dit kan??
grtz
money cheat
-
- Lid
Re: money cheat
Dat deed het bij mij ook niet, ben er ook nog steeds niet achter, maar als je bij save > je game (cijfers dus 1 of 2 etc) > game, dan naar ongeveer de helft scrollen, en dan staat er iets met money: dat kan je dan aanpassen naar hoeveel geld je maar wil. Dan bij Bestand > Opslaan. Klaar! (Dan kun je gewoon je game starten met zoveel geld als je maar wil.)
Eens 'n Scania, altijd 'n Scania
hmm.. ik snap het nog niet helemaal.. waar ga je heen, en waar staat dat allemaal..??
-
- Lid
Bij je documenten > Euro truck simulator (ETS) > Save, dan ga je kijken welk save bestand je wil hebben, er is per save game een apart nummer: 1 of 2 of 3. Je kiest er een van (waar jij mee aan het gamen bent, dus de game die je gebruikt). Dan komt er oa game map te staan, die open je met kladblok via rechtermuisklik, eigenschappen, open met kladblok. Open dit bestand. Er komen dan heel veel woorden/codes te staan, maar je moet ergens vooraan op een kwart ongeveer staan 4 a 5 regels, met oa je geld: dat kun je gewoon aanpassen door erbij te typen bv: 1500000,- Dat ligt aan jezelf natuurlijk. Daarna eventjes bij bestand > opslaan. Wegklikken met kruisje rechtsbovenin en je kunt je gesavede game starten met veel geld.
Eens 'n Scania, altijd 'n Scania
- jbsystems
- Lid
- Contacteer:
Hallo,
Heb je dit ook al even gelezen, en aangepast?
Heb je dit ook al even gelezen, en aangepast?
Code: Selecteer alles
http://www.trucksimulators.nl/page.php?4
Mercedes-Benz Actros => Trucks you can trust
ahaaa ik heb het gevonden.. super bedankt jongens!!