hoi allemaal ik heb een vraagje hier staan MB4 op bij ets maar als ik de truck wil skinnen komt er een tekst aan e andere kant in het speigelbeeld te staan dan was mijn vraag heeft iemand een truck die dat niet heeft dus dat je twee kanten moet skinne n net als overal want wuo graag een leverinkrijssen skin maken
ik heb al wel een MB4 gezien maar die is heelaas niet meer te downloaden ik hadt de MB4 van trucksimulator24 in gedachte die
MB Actros 1860 ST Blue Eagle (LAATSTE PAGINA BIJ MERCEDES)
maar zoals ik al zij die link licht plat van de MB4 ik hoop dat iemand hem nog heeft of een andere MB4 die aan bijde kanten appart te skinnen is
mvg stefan
vraag download link MB4
vraag download link MB4
J.T.H ---- Juurlink Transport Holland
Re: vraag download link MB4
Kort gezegt, je zoekt dus een Mercedes MP4 die aan beide kanten skinbaar is
jha precies die aan bijde kant apaart te skinnen is zodat je de tekst niet in speigelbeeld ziet
want bij de meeste kun je maar 1 kant skinnen en dan doe je eigenlijk bijde kan te gerlijke tij en dan komt hij aan 1 kant in speigelbeeld
want bij de meeste kun je maar 1 kant skinnen en dan doe je eigenlijk bijde kan te gerlijke tij en dan komt hij aan 1 kant in speigelbeeld
-
- Lid
is dat het allernieuwse model van de actros wat jij bedoeld
dan kan je toch de eerste nemen die staat bij mercedes (purple en nog iets) hier op t forum.
volgens mij kan je die volledig skinnen en aan 2 kanten.
Allez ik krijg in paint toch een volledige cabine ze is wel niet mooi afgelijnd maar je ziet wel de linkse en rechtse kant
dan kan je toch de eerste nemen die staat bij mercedes (purple en nog iets) hier op t forum.
volgens mij kan je die volledig skinnen en aan 2 kanten.
Allez ik krijg in paint toch een volledige cabine ze is wel niet mooi afgelijnd maar je ziet wel de linkse en rechtse kant
jha oke maar dan moet ik hem ook nog kunnen downloaden want de download links liggen plat van de MP4 (de nieuwste mercedes actros)
en hij moet an bijde kanten geskint kunnen worden maakt niet uit of het nou netjes word
dus het gaat der eigeblijk om of iemand zo'n mercedes heeft en hem voor mij kan uploaden zodat ik hem wel kan donwloaden
mvg stefan
en hij moet an bijde kanten geskint kunnen worden maakt niet uit of het nou netjes word
dus het gaat der eigeblijk om of iemand zo'n mercedes heeft en hem voor mij kan uploaden zodat ik hem wel kan donwloaden
mvg stefan
-
- Lid
ik heb die ooit gedownload en k heb hem nog zal es zien of ik hem ergens terug op ne site kan zetten
-
- Lid
ik kan deze nog altijd downloaden via sendspace
http://www.trucksimulators.nl/forum/vie ... 56&t=10584
http://www.trucksimulators.nl/forum/vie ... 56&t=10584
ow oke ik hoor het wel als iemand ook nog een orginele heeft jha dit is ook een orginlele maar ik zoek ook nog zo'n
Afbeelding werkt niet!
als het plaatje der niet voorkomt dan moet je het plaatje weg klikken en dan heb je der teksten achterstaan daarvan moet je de 3de hebben dat is een filmpje en zo'n mercedes zoek ik de je aan bijde kanten kunt skinnen
mvg stefan
Afbeelding werkt niet!
als het plaatje der niet voorkomt dan moet je het plaatje weg klikken en dan heb je der teksten achterstaan daarvan moet je de 3de hebben dat is een filmpje en zo'n mercedes zoek ik de je aan bijde kanten kunt skinnen
mvg stefan
Laatst gewijzigd door ETS Rijder op zo 29 jan 2012, 22:02, 3 keer totaal gewijzigd.
Reden: Afbeelding direct gemaakt!/Werkt niet!
Reden: Afbeelding direct gemaakt!/Werkt niet!
ik heb even gezocht op trucksimulator24.nl
en daar vond ik deze actros die je aan bijde kanten kunt skinnen
heeft ieman deze toevallig nog zoja zou die gene hem dan voor mijw illen uploaden en hem dan naar mij willen suren via PM
eindelijk heb ik eeen makkelijke mannier om de truck te laten zien welk ik bedoel
ik hoop dat iemand hem wil uploaden ik zou der heel blij mee zijn
mvg stefan
ik ga der nog geen skin op maken want gaat tijdelijk nog niet echt goed bij ons in huis
maa dat zijn pive dingen daar wil ik niet te veel over zeggen
mvg stefan
maar voor mij zelf skin ik nog wel eens eits om van de stres af te komen dus eigenlijk vor de afleiding maar dan keis ik zelf het leifst de skin
kleine skin doe ik nog wel zoals de truck rood of rood wit zwart maken maar meer tijdelijk ook niet helaas
ik hoop dat jullie het een beeje begrijpen
en ik hoop ook dat ik de mercedes mag hebben of ik hoop dat imand hem toevallig heeft mvg stefan nog een keer
en daar vond ik deze actros die je aan bijde kanten kunt skinnen
heeft ieman deze toevallig nog zoja zou die gene hem dan voor mijw illen uploaden en hem dan naar mij willen suren via PM
eindelijk heb ik eeen makkelijke mannier om de truck te laten zien welk ik bedoel
ik hoop dat iemand hem wil uploaden ik zou der heel blij mee zijn
mvg stefan
ik ga der nog geen skin op maken want gaat tijdelijk nog niet echt goed bij ons in huis
maa dat zijn pive dingen daar wil ik niet te veel over zeggen
mvg stefan
maar voor mij zelf skin ik nog wel eens eits om van de stres af te komen dus eigenlijk vor de afleiding maar dan keis ik zelf het leifst de skin
kleine skin doe ik nog wel zoals de truck rood of rood wit zwart maken maar meer tijdelijk ook niet helaas
ik hoop dat jullie het een beeje begrijpen
en ik hoop ook dat ik de mercedes mag hebben of ik hoop dat imand hem toevallig heeft mvg stefan nog een keer
- martinderks1971
- Lid
je moet freddy .j ff vraagen daar is de skin van zie ik .stuur hem ff pm .hij zal best wel zijn skin hebben
gr volvoduck
gr volvoduck