world of volvoduck ets
- tgx 18.680
- Lid
- martinderks1971
- Lid
Re: world of volvoduck ets
dank u heeren voor de reactie jullie hebben allemaal en pm van mijn
gr volvoduck
gr volvoduck

Veel dank Martin, de collectie is nu een deel verder gevuld. Staat net als de ristimma bij de toppersdank u heeren voor de reactie jullie hebben allemaal en pm van mijn
gr volvoduck

Uhm Nico.......? Je hebt de Ristimaa Zorro, de Ristimaa Wasp (komt er nog aan) en de Ristmaa Legend en zo zijn er nog meer van RistimaaNicootje schreef:Veel dank Martin, de collectie is nu een deel verder gevuld. Staat net als de ristimma bij de toppersdank u heeren voor de reactie jullie hebben allemaal en pm van mijn
gr volvoduck

Euh Freddy ik had het over mijn collectie, van de ristimma heb ik de legends, de zorro en de tiger staan
Ik bedoelde meer in de persoonlijke truck collectie dan
Ik bedoelde meer in de persoonlijke truck collectie dan

- martinderks1971
- Lid
okay allemaal bedankt voor de reactie,s die ik voor mijn zorro heb gehad .daarom
heeft iedereen die en reactie geplaatst heeft deze zorro combo gekreegen als dankje wel van mijn kant uit .mijn volgende skin is van roland kuver uit oeffelt hij rijd charter voor van h.verdijk uit boxmeer met deze prachtig volvo combo.heb hem net bij de dealer op gehaalt dus de weg op met die bak.

gr martin
heeft iedereen die en reactie geplaatst heeft deze zorro combo gekreegen als dankje wel van mijn kant uit .mijn volgende skin is van roland kuver uit oeffelt hij rijd charter voor van h.verdijk uit boxmeer met deze prachtig volvo combo.heb hem net bij de dealer op gehaalt dus de weg op met die bak.

gr martin
Ziet er verdomd realistisch uit