downloads probleem

Hier kan over Euro Truck Simulator gepraat worden.
Gesloten
brando
Lid
Lid

downloads probleem

Bericht door brando »

hey allemaal ik heb een vraag als ik een truck die als ling van megaupload is kan ik niet downloaden dan krijg ik er voor een soort reclame (kon geen afbeelding maken)
is dat bij iedereen zo dat ze de trucks die op megaupload zijn geupload niet kunnen downloaden of is dat om dat ze er dan gewoon tijdelijk uit zijn of makkelijk gezegt tijdelijk er uit liggen met de site

ik hoop dat iemand weet wat ik bedoel want makkelijker kan ik het eigenlijk niet uitleggen want et is best moeilijk uitleggen zonder plaatjes

mvg stefan
J.T.H ---- Juurlink Transport Holland :wave:
Zuurstof
Lid
Lid

Re: downloads probleem

Bericht door Zuurstof »

Hoi stefan. Het is helaas geen reclame. De afbeelding die je ziet als je megaupload bezoekt is een afbeelding opgezet door de FBI. Ze hebben de site namelijk omlaag gehaald.
Het is duidelijk dat je het nieuws niet bekijkt, dan zou je geweten hebben dat de eigenaar van megaupload ervan beschuldigd wordt dat hij miljoenen heeft verdiend door via zijn website illegale kopieën te verspreiden van auteursrechtelijk beschermde films, muziek en software.

Voor mij is dit allemaal dikke zever.
brando
Lid
Lid

Bericht door brando »

jha bedankt voor de uitleg en inderdaadt ben niet echt zo van het nieuws dit wist ik niet
en ik hadt dat niet verwacht van de baas

heel erg bedankt

mvg stefan

hier kan slotje op
J.T.H ---- Juurlink Transport Holland :wave:
cojones
Leiding Engelse Site
Leiding Engelse Site

Bericht door cojones »

slotje gevraagd
Topic gesloten
Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend Slotjezien?
Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link.
Gesloten

Terug naar “Algemeen”