Wat verwachten jullie van ETS2?

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
hidde4499
Lid
Lid

Re: Wat verwachten jullie van ETS2?

Bericht door hidde4499 »

Ik hoop idd dat hij niet zo duur is, want dan krijg je ook meer kopers! :)
Little_Ghost
Lid
Lid

Bericht door Little_Ghost »

1,5 mln is ontwikkelings kosten. Daar komen nog kosten bij denk ik zo:
Het drukken van de cd/dvd's, hoesjes, boekjes, eventuele "goodies" voor SE's, transport kosten en dan krijg je nog het hele verhaal van "de winkel en de uitgever moeten er ook wat aan verdienen". Dus als hij voor 50 in de winkel komt kan het goed zijn dat SCS er 30 op verdient. Eventuele reclame campagne (posters, website, tv/radio commercial) met alle bijkomende kosten.

50.000 Exemplaren lijkt misschien heel veel, zeker voor een "kleine jongen" als SCS, maar valt relatief gezien wel mee; het spel komt in vrij veel landen in de winkel te liggen. Een eventueel nadeel is echter dat het een SIM is en dus niet voor iedereen weg gelegd is... sterker nog: het is eigenlijk primair voor een vrij selecte groep weggelegd. Dan heb je natuurlijk nog de groep die het probeert omdat ze er wat van hebben gehoord/gezien/gelezen en vervolgens hooked zijn maar dat is niet de main target audiance.

Enige wat ik jammer vind en waarmee SCS (mijns inziens) een gat in de markt zou dichten, is het ontwikkellen van een XBOX360 en/of PS3 versie.

Anyway, spo far for my 2 cents regarding the topic :) De rest is afwachten ben ik bang.
daniel970
Lid
Lid

Bericht door daniel970 »

Ik verwacht dat je met een eigen gepympte truck in het spel gewoon wel voor een bedrijf kan blijven rijden en niet dat je zelf je ritje aan moet klikken.
roydej
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door roydej »

Little_Ghost schreef:1,5 mln is ontwikkelings kosten. Daar komen nog kosten bij denk ik zo:
Het drukken van de cd/dvd's, hoesjes, boekjes, eventuele "goodies" voor SE's, transport kosten en dan krijg je nog het hele verhaal van "de winkel en de uitgever moeten er ook wat aan verdienen". Dus als hij voor 50 in de winkel komt kan het goed zijn dat SCS er 30 op verdient. Eventuele reclame campagne (posters, website, tv/radio commercial) met alle bijkomende kosten.

50.000 Exemplaren lijkt misschien heel veel, zeker voor een "kleine jongen" als SCS, maar valt relatief gezien wel mee; het spel komt in vrij veel landen in de winkel te liggen. Een eventueel nadeel is echter dat het een SIM is en dus niet voor iedereen weg gelegd is... sterker nog: het is eigenlijk primair voor een vrij selecte groep weggelegd. Dan heb je natuurlijk nog de groep die het probeert omdat ze er wat van hebben gehoord/gezien/gelezen en vervolgens hooked zijn maar dat is niet de main target audiance.

Enige wat ik jammer vind en waarmee SCS (mijns inziens) een gat in de markt zou dichten, is het ontwikkellen van een XBOX360 en/of PS3 versie.

Anyway, spo far for my 2 cents regarding the topic :) De rest is afwachten ben ik bang.
Tja een xBox/PS3 versie zou leuk zijn, maar dat kost SCS natuurlijk ook wel weer klauwen met geld..
Tikkeltje 'fanatieke' Twitteraar, Skypenaar en SCSer, owja en zomerfan.
Gebruiker van Windows 8 Professional (+ Media Center Pack)

Broodje frikandel met mayonaise.
YOLO.
Little_Ghost
Lid
Lid

Bericht door Little_Ghost »

roydej schreef:Tja een xBox/PS3 versie zou leuk zijn, maar dat kost SCS natuurlijk ook wel weer klauwen met geld..
De basis ligt er al; porten is altijd een stuk goedkoper dan een nieuwe game ontwikkellen.
Daarbij zouden ze hun afzet martk +/- verdrievoudigen tegen +/- 1.5x de kosten. Niet te vergeten dat zij op dit moment de eerste en dus enige aanbieder van truck sims op console zouden zijn dus echt iedere truck sim console gamer die wil spelen zou voor SCS zijn.
daniel0986
Lid
Lid

Bericht door daniel0986 »

ik verwacht toch dat je hoop lampjes der op ken zettne zoals led lampjes in de gril in de spoiler en andere achterbumper.
ma dat zal vast niet,
zolang der ma muliplayer in zit en dat je uit de vrachtwagen kan en zelf lopen en ladden en lossen is veel mooier dan alleen ma rijden.
dan leer je het echte leven van een chauffeur kennen,
en die rit prijzen gaan doen als echte ritprijzen.
dat ze ook meteen leren dat vrachtwagens niet veel opbrengt zoals veel mensen dat denken,
transport sector krijgt nu de zwaarste tijd van heel europa
diesel prijzen als de echte en bij aankoop van vrachtwagens de echte prijzen.

de mensen moeten niet denken van ooh het is een spelletje nee
je moet in de game je eigen bedrijf kunnen starten geen mods dan.
en bijv. een loods kopen in amsterdam daar opslag in en zelf echt de baas zijn dus oook heftrucks en vrachtwagens kopen dan hebben ze een mooie game

geen vtc meer en die onzin hoppa zo je eigen echt bedrijf in de game dat je leert dat de transport sector het heel zwaar heeft

echt mensen die op de stoep lopen heftrucks waar je op kan rijden vrachten wat buiten staan en zelf de op zetten
RB1110
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door RB1110 »

eehm wil je wel ff net schrijven Wat ik kan er wel wat van lezen maar voor de anderen
En ik verwacht ook niet dat je eruit kunt maar dat zullen we allemaal wel zien!!
Maar multiplayer komt er niet in en als je bij dit filmpje kan je ook zien dat er lampjes en zo op de vracht wagen kunt krijgen :P :?
HAVO: Half Afgemaakte Voortgezet Onderwijs.

Gave radiozender: https://eurotruckradio.com/
Die is gemaakt toen de multiplayer van ETS2 een beetje bekend werd.
ajaxscaniafan
Lid
Lid

Bericht door ajaxscaniafan »

mensen moeten eerst alle filmpjes kijken wat scs heeft vrijgegeven en dan pas dingen hier gaan neerzetten, en dan wel dingen die wel misschien in ets3 kan maar in ets 2 nee dat kan niet meer scs is aan het afronden nu, denk dat er weekend of volgende week weer filmpjes komt met iets
daniel0986
Lid
Lid

Bericht door daniel0986 »

ik bedoel lampjes in de spegel aan de spiegel in de grill dat kan alsjede filmpjes bekijkt
roydej
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door roydej »

Little_Ghost schreef:
roydej schreef:Tja een xBox/PS3 versie zou leuk zijn, maar dat kost SCS natuurlijk ook wel weer klauwen met geld..
De basis ligt er al; porten is altijd een stuk goedkoper dan een nieuwe game ontwikkellen.
Daarbij zouden ze hun afzet martk +/- verdrievoudigen tegen +/- 1.5x de kosten. Niet te vergeten dat zij op dit moment de eerste en dus enige aanbieder van truck sims op console zouden zijn dus echt iedere truck sim console gamer die wil spelen zou voor SCS zijn.
Moet er wel genoeg vraag naar zijn, natuurlijk.
Dat lijkt me vooral de risicofactor voor SCS..
Tikkeltje 'fanatieke' Twitteraar, Skypenaar en SCSer, owja en zomerfan.
Gebruiker van Windows 8 Professional (+ Media Center Pack)

Broodje frikandel met mayonaise.
YOLO.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”