Ik heb vandaag voor 12 Euro ETS besteld en krijg 'm morgen binnen. Het gaat om de "Extra play" versie van Excalibur en begrijp van deze pagina dat het gaat om een budget versie die NIET te patchen is.
Heeft iemand misschien ervaring met deze versie?
Excalibur "Extra play" versie?
- jarnelieftink13
- Lid
Re: Excalibur "Extra play" versie?
das zonde had je moeten wachten tot ets 2 uitkwam
maar er zijn ntoch gewoon niet meer patchen voor die laatste game
maar er zijn ntoch gewoon niet meer patchen voor die laatste game
ether piraten aan de macht
Ik ga niet 4 maanden wachten op een game waarvan ik niet eens weet of 'ie zelfs op de laagste grafische instellingen soepel zal draaien op mijn PC
En sinds 1.3 zijn er geen patches meer uitgekomen inderdaad, maar de versie die nu onderweg is is 1.0, en die wilde ik dan patchen.
Ik kan de Gold edition krijgen voor 20 Euro inclusief verzending, maar ik wilde eerst vragen of iemand de Extra play versie heeft en tóch heeft kunnen patchen. Maar ik denk denk dat ik het risico niet neem, ik ga de Gold edition bestellen en de andere stuur ik terug.
En sinds 1.3 zijn er geen patches meer uitgekomen inderdaad, maar de versie die nu onderweg is is 1.0, en die wilde ik dan patchen.
Ik kan de Gold edition krijgen voor 20 Euro inclusief verzending, maar ik wilde eerst vragen of iemand de Extra play versie heeft en tóch heeft kunnen patchen. Maar ik denk denk dat ik het risico niet neem, ik ga de Gold edition bestellen en de andere stuur ik terug.
ik heb wel een download link voor je voor 1.3 full versie
-
- Lid
Die mag je op dit forum niet geven.krijn211 schreef:ik heb wel een download link voor je voor 1.3 full versie
Ik had 'm al eens gedownload om te proberen, maar als ik een game echt goed vind, wil ik 'm origineel hebben. Bovendien als iedereen ETS alleen maar gedownload zou hebben, dan had een ETS 2 ook nooit gemaakt kunnen worden
Ik heb het zekere voor het onzekere genomen en de 2008 versie teruggestuurd. Heb op de Engelse Ebay voor 11 pond (2 pond verzendkosten) de Gold editie op de kop kunnen tikken. Hier kan dus een slotje op
Ik heb het zekere voor het onzekere genomen en de 2008 versie teruggestuurd. Heb op de Engelse Ebay voor 11 pond (2 pond verzendkosten) de Gold editie op de kop kunnen tikken. Hier kan dus een slotje op
jij heb het zeker niet zo breed dat je echt een spel moet gaan terug sturen en dan op een andere site voor een paar euro's minder kopen.
jij bent eigelijk best wel diep triest weet je dat. echt ik ga hier helemaal stuk.
jij bent eigelijk best wel diep triest weet je dat. echt ik ga hier helemaal stuk.
110 120 130 geen enkel probleem
schroevendraaier koevoet flipper en een baksteen
anders gaan we nergens heen
schroevendraaier koevoet flipper en een baksteen
anders gaan we nergens heen
Het is ter strengst verboden om een illegale download link te geven en al helemaal om het in het openbaar te zeggen. hier kan je een ban voor krijgen.
hierbij waarschuw ik jullie alvast maar ik kan er dus niks tegen doen, ben ook maar een lid
en Jowel dit kun je beter voor je houden, is niet echt bepaald vriendelijk tegenover die andere.. Respect hebben voor elkaar!
hierbij waarschuw ik jullie alvast maar ik kan er dus niks tegen doen, ben ook maar een lid
en Jowel dit kun je beter voor je houden, is niet echt bepaald vriendelijk tegenover die andere.. Respect hebben voor elkaar!